Tuesday, October 1, 2013

Microsoft Office မွာ .... Password ေလး နဲ ့ထားထား လုိ ့ရပါတယ္ .... :) :)

အရင္ ဆုံး ....ကြ်န္ေတာ္ အပ်င္းထူေန တဲ ့အေႀကာင္း ကုိ မေျပာေတာ့ဘူးေနာ္ ... :)
ကဲ စလုိက္ ရေအာင္ ဗ်ာ .... :)



အရင္ဆုံး ကုိ Password ေလးနဲ ့ပိတ္ခ်င္တဲ့ ..... word (or) Excel ကုိ ဖြင့္လုိက္ပါ ဗ်ာ ..... :)



အဲ့ဒီ ကေန မွာ မွ .... အေပၚမွာ ျမွားေလး ျပ ထားတဲ့ အတုိင္း File ကုိ ႏုိပ္ လုိက္ပါ .... :)
ျပီးရင္ .... အဲ့ဒီမွာ ... Save As ဆုိတာ ေလး ကုိ ေတြ ့ပါလိမ့္မယ္ ..အဲ့ တာေလး ကုိ ႏုိပ္လုိက္ပါ .... :)


အဲ့တာ ဆုိရင္ ကြ်န္ေတာ္တုိ ့Save လုပ္တဲ့ Tab ေလး ကုိ ေရာက္ပါ ျပီ ......:)


အဲ့ဒီ ေအာက္ ဆုံး မွာ ရွိတဲ့ ….. Tools ေလး ကို ႏုိပ္ လုိက္ပါ … ကြ်န္ေတာ္တုိ ့ေတြ …… Option ေတြ လုပ္လုိ ့ရတဲ့ စာေႀကာင္းေလး ငါးေႀကာင္း ကုိ ေတြ ့ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္ …. အဲ့ဒီ ထဲ မွ …. General Option ေလး ကုိ ေရြး ေပးလုိက္ပါ ….


ကဲ ကြ်န္ေတာ္ တုိ ့…. Password ေပးခ်င္ရင္ေပးလုိ ့ရတဲ့ အပုိင္း ကုိ ေရာက္ပါ ျပီ ဗ်ာ …..


အဲ့တာ ဆုိရင္ ကုိေပးခ်င္တဲ့ Password ေပး ျပီးေတာ့ …. Ok လုပ္ ျပီးေတာ့ ထြက္ လုိ ့ရတယ္ ဆုိတာ ကုိ ကြ်န္ေတ္ာ မေျပာေတာ့ ဘူးေနာ္ …

အဆင္ ေျပ က် ပါေစ ဗ်ာ .... :) 



No comments:

Post a Comment